پنجعلي :این حق‌کشی، بازیکنان را جری کرده است

«به عنوان کسی که سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده‌ام درک می‌کنم بازیکنان تیم وقتی در دقیقه چهار بازی با حکم غلط داور، یک پنالتی دادند و 10 نفره شدند، چه حالی داشتند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:«بازی با سپاهان، بچه‌ها را متوجه مسائل مهمی کرد. در چهره آنها می‌بینم که خیلی شاکی هستند و جری شده‌اند. امتیازات این بازی که با اشتباه داور جابجا شد، روی سرنوشت لیگ تاثیر می‌گذارد. البته این اتفاق حسی را در تیم بوجود آورده که اگر در تیم باقی بماند، به قهرمان شدن پرسپولیس کمک می‌کند.»

محمد پنجعلی افزود:«به عنوان کسی که سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده‌ام درک می‌کنم بازیکنان تیم وقتی در دقیقه چهار بازی با حکم غلط داور، یک پنالتی دادند و 10 نفره شدند، چه حالی داشتند.»

وی افزود:«این درست که گاهی 10 نفره شدن یک تیم کار را حتی برای تیم مقابل سخت‌تر می‌کند که نمونه‌اش همان بازی تاریخی دربی و آن سه گل بود اما 10 نفره شدن داریم تا 10 نفره شدن! در بازی با سپاهان فضایی بوجود آمد که روح و روان تیم را برهم ریخت و کل برنامه فنی و کادر فنی، تحت تاثیر قرار گرفت. با این وجود پرسپولیس پایاپای بازی کرد.»

پنجعلی كه با سايت رسمي باشگاهش مصاحبه كرده گفت:«می‌بینم که بعد از آن بازی، اتفاقاتی در تیم افتاده و بچه‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. بچه‌ها حالا متوجه شده‌اند که وقتی کادر فنی و علی دایی به آنها هشدار می‌دهند، درباره چه مسائلی صحبت می‌کنند. بعد از بازی کاملا مشخص بود که بچه‌ها شاکی و جریح شده‌اند. این حق‌کشی و ظلمی که به پرسپولیس شد، یک چیزهایی را در آنها زنده کرد که اگر حفظش کنند و این بازی را از یاد ببرند، می‌تواند برای رسیدن به قهرمانی به تیم کمک کند و آن را قطعی سازد.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد:«حالا دیگر به بازی با فجر فکر می‌کنیم ولی می‌خواهیم به یک مساله تاکید کنیم. اگر تمام مسائلی که در روزهای اخیر و در برنامه 90 را هم نادیده بگیریم، آقای قهرمانی فقط یک سوال را پاسخ بدهد. او تصمیمش را چگونه اشتباه می‌خواند و آن را بی‌هدف و غیر عمد می‌داند، در حالی که حتی برای اطلاع از آنچه روی داد، سراغ کمک داور خود هم نرفت تا بپرسد چه حادثه‌ای روی داد؟ بالاخره ما که تازه به فوتبال نیامده‌ایم.»

پنجعلی در پایان گفت:« برای رسیدن به قهرمانی، سپاهان یکی از رقبای مستقیم ما است و امتیازات این بازی اهمیت حیاتی در سرنوشت کل لیگ داشت. این بازی گذشت و حالا بچه‌ها مصمم به جبران در کوتاهترین زمان هستند. آقای دایی هم صحبت‌های خوبی با بازیکنان داشته است و اعتقاد دارم روزهای خوبی بر سر راه پرسپولیس خواهد بود.»